Asociatia Invatatorilor din judetul Olt

Blogul Asociatiei Invatatorilor din Olt

PROCEDURA INSCRIERII LA CONGRESUL AL XXXI-LEA AL ASOCIATIEI GENERALE A INVATATORILOR DIN ROMANIA –Constanta 27-31 august 2010

NOUTATI pentru PROCEDURA INSCRIERII LA CONGRESUL AL XXXI-LEA AL ASOCIATIEI GENERALE A INVATATORILOR DIN ROMANIA – Constanta 27-31 august 2010

1.    Inscrierile la congres 2010 pentru delegatii din jud. Olt se fac prin Sucursala A.G.I.Ro Olt, la prof. Gheorghiţă Margareta, tel. 0766701420, e-mail margareta_gheorghita@yahoo.com.

2.     Inscrierile la congres nu se fac individual, ci prin intermediul asociatiei/sucursalei judetene/de sector. Pentru a participa la congres trebuie sa va anuntati la asociatia/sucursala judeteana membra AGIRo.

3.    Congresul se va desfăşura în Constanta (2 zile: 28 si 29 august, sambata si duminica, intre orele 9/10 si 15, restul zilelor socializare si odihna), iar cazarea va fi in Eforie Sud (conditii mult mai bune decat in prima varianta, de la Mamaia, atat la pret, cat si la calitatea serviciilor), începând cu primirea participanţilor din seara de 27 august până în 31 august la prânz. Pot participa si alti membri ai familiei. Se pot cere chiar mai multe zile de cazare/masa inainte sau dupa cele 4 zile de congres. Ne onoreaza participarea la congres (ca si la precedentele) si a educatoarelor si profesorilor – avem chiar si departamente speciale pentru acestia.

4.    Vom comunica din timp programul detaliat pe care il vom definitiva cu presedintii asociatiilor/ sucursalelor judetene.

5.     Principalul scop al congresului este functionalitatea departamentelor AGIRo: – sa scoatem lunar o publicatie electronica si trimestrial una tiparita; – sa realizam constant si cu frecventa (semestriala, trimestriala) proiecte/manifestari internationale, nationale, regionale si judetene; – sa punem la cale concursuri scolare internationale/nationale/regionale/judetene gratuite; – sa initiem/asiguram programe de dezvoltare profesionala pentru cadre didactice; – sa constituim asociatii cu personalitate juridica si in judetele/sectoarele unde avem doar sucursale; – sa crestem vizibilitatea asociatiilor noastre si sa le castigam rolul de ,,parteneri sociali,, si la nivel judetean in relatia cu ISJ-urile si administratia publica (in conformitate cu legislatia). Nu vor lipsi la congres conferinte ale specialistilor in stiintele educaţiei.

6.     Pana pe 25 iulie primim la adresa vioreldolha@yahoo.com articole pentru publicatiile congresului: -Pentru Buletinul congresului articole de la asociatii/sucursale si nu numai; -Pentru Revista AGIRo articole cat se poate pe tema “Calitatea educatiei in ciclul primar”; -Pentru un nou volum ,,Portrete de dascali” noi articole.

7.      COTIZATII ale asociatiilor/sucursalelor judetene/de sector: – fiecare asociatie judeteana trebuie sa aiba achitata cotizatia de 200 lei, iar sucursala 100 lei pana la 15 iulie in contul A.G.I.Ro.

8.     TAXA DE PARTICIPARE (30 lei/persoana) si CAZAREA (Eforie Sud, 25 lei/zi/persoana), MASA (mic dejun 10 lei, pranz 15 lei si cina 12 lei) (cazare si masa doar pentru cine doreste si doar cate doreste) se achita integral pana la 25 iulie prin reprezentantul de la sucursala / asociatia judeteana in tabel centralizator in contul A.G.I.Ro.

9.     Ultima negociere (din 18 iulie 2010) pentru cazare a ramas cu 25 lei / noapte si cele mai mici preturi din statiune la masa in Eforie Sud, la 3 hoteluri printre care si Hotel Magura, care are cea mai mare terasa, de 900 locuri. Negocierile continua, pentru obtinerea unor facilitati. Iata cateva dintre cele stabilite deja: masa pe bonuri valorice, cateva sortimente de mancare la alegere la masa cu autoservire, jumatate de pret la piscina pentru copii, servirea mesei la orice ora … S-au prelungit si inscrierile (avand in vedere ultimul pret de cazare, de la 40 la 25 lei) pana pe 25 iulie 2010. Vom reveni cu detalii!

Cu respect,

Viorel Dolha, presedinte A.G.I.Ro

7 Iulie 2010 - Posted by | Nonclasificat

4 comentarii »

  1. Ultima negociere (din 18 iulie 2010) pentru cazare a ramas cu 25 lei / noapte in statiunea Eforie Sud, la 3 hoteluri printre care si Hotel Magura, care are cea mai mare terasa, de 900 locuri. Negocierile continua, pentru obtinerea unor facilitati. Iata cateva dintre cele stabilite deja: masa pe bonuri valorice, cateva sortimente de mancare la alegere la masa cu autoservire, jumatate de pret la piscina, servirea mesei la orice ora … S-au prelungit si inscrierile (avand in vedere ultimul pret de cazare) pana pe 25 iulie 2010. Voi reveni cu detalii!

    Comentariu de Gheorghita Margareta | 19 Iulie 2010 | Răspunde

  2. Buna ziua.Ma numesc Lixente Mihaela,sunt in al doilea an de invatamant,titulara si vreau sa stiu mai multe detalii despre participarea la acest congres.Va multumesc.

    Comentariu de mihaela lixente | 25 Iulie 2010 | Răspunde

  3. 07.08.2010. NOUTATI pentru PROCEDURA INSCRIERII LA CONGRESUL AL XXXI-LEA AL ASOCIATIEI GENERALE A INVATATORILOR DIN ROMANIA – Constanta 27-31 august 2010
    1. Inscrierile la congres 2010 pentru delegaţii din jud. Olt se fac prin Sucursala A.G.I.Ro Olt până pe 27.08.2010 la prof. Gheorghiţă Margareta, tel. 0766701420, e-mail margareta_gheorghita@yahoo.com.
    2. Taxa de înscriere – 30 lei / cadru didactic (mapa, Buletinul şi Revista Congresului, pentru care toţi participanţii pot trimite dacă doresc articole până pe 15.08.2010, la vioreldolha@yahoo.com).
    3. Deschiderea lucrărilor va avea loc pe 28 august 2010, ora 10, la Teatrul de Artă ,,Oleg Danovski” din Constanţa. În zilele următoare congresul se va desfăşura la Eforie Sud, acolo unde AGIRo a reuşit să găsească pentru participanţi cazare şi masă în total de 55 lei/persoană/zi (cazare – 25 lei, mic dejun – 8 lei, prânz – 12 lei, cină – 10 lei) şi săli de conferinţă în cadrul hotelului Măgura şi la Liceul „Carmen Sylva”. Invitaţii sunt aşteptaţi din seara zilei de 27 august, iar congresul se va încheia pe 31 august după prânz. Cei care doresc un sejur de mai multe zile înainte sau după congres pot beneficia de aceleaşi preţuri (cadrele didactice pot fi însoţite de famile, prieteni şi elevi, care se înţelege că vor participa doar la programul de ,,după program”).
    4. Detalii despre congres: http://www.aiarad.ro/forum.

    Comentariu de Gheorghita Margareta | 7 August 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: