Asociatia Invatatorilor din judetul Olt

Blogul Asociatiei Invatatorilor din Olt

Fii InteligenT la matematică (Micul Matematician) şi Comunicare.Ortografie.ro –2012

Calendarul desfăşurării concursurilor

Fii InteligenT la matematică (Micul Matematician) şi Comunicare.Ortografie.ro –2012

Zona Slatina

  • ·        Concursul Fii InteligenT la matematică, clasele II-IV, se va desfăşura în data de 3 aprilie 2012, la Şcoala cu cls.I-VIII George Poboran, Slatina, la o oră ce va fi comunicată în timp util.

Până la sfârşitul lunii februarie, se va desfăşura faza pe şcoala a concursului de mai sus. În intervalul 1- 20 martie 2012, organizatorii vor înainta tabelele cu participanţii admişi în etapa superioară, în format electronic (EXCEL), la următoarele adrese: daniela25081964@yahoo.com (clasa a II-a), gabriela_tess@yahoo.com (clasa a IV-a), emilia.diaconescu@yahoo.com (clasa a III-a).

Persoane de contact: Elena CÎRSTEA – 0766701024; Daniela IVAN – 0723250864; Gabriela TEŞILEANU – 0766715661; Emilia DIACONESCU – 0766106275

  • ·        Concursul Comunicare.Ortografie.ro, clasele II-IV, se va desfăşura în data de 5 aprilie 2012, la Liceul cu Program Sportiv, Slatina, la o oră ce va fi comunicată în timp util.

Până la sfârşitul lunii februarie, se va desfăşura faza pe şcoală a concursului de mai sus. În intervalul 1- 20 martie 2012, organizatorii vor înainta tabelele cu participanţii admişi în etapa superioară, în format electronic (EXCEL), la următoarele adrese:, miumaria56@yahoo.com (clasa a II-a) spataruluminita@yahoo.com (clasa a III-a), laufercristina@yahoo.com (clasa a IV-a)

Persoană de contact: Simona MATESCU – 0747086266

NOTĂ: 1Pentru buna desfăşurare a fazelor din aprilie, atragem atenţia că nu se acceptă înlocuirea elevilor.

          2. La concurs participă doar elevii care au achiziţionat culegerile din şcolile organizatoare.

16 martie 2012 - Publicat de | Nonclasificat

13 comentarii »

  1. Eu sunt Scurtoiu Cristina din jud.Olt sat Slaveni si am mers anul trecut si voi merge si in aprilie cu colegii mei si cu inv.Diaconu Emilia Constantina.

    Comentariu prin Anonim | 28 martie 2012 | Răspunde

  2. De pe ce site pot gasi subiectele de la ,,Fii inteligenT…la matematica” CLASA A 3-A 3.04.2012 faza 2

    Comentariu prin elena | 30 martie 2012 | Răspunde

  3. dar unde gasesc subiectele?

    Comentariu prin Anonim | 2 aprilie 2012 | Răspunde

  4. cand apar subiectele oare
    am luat 100

    Comentariu prin iolanda | 3 aprilie 2012 | Răspunde

  5. cand va fiii e super am luat 74 de puncte sunt cel mai bun din materie micul arhimede si manualul simplu

    Comentariu prin ionel pastaie | 3 aprilie 2012 | Răspunde

  6. ce spune manualul e greu eu am luat 65 de puncte a fost greu

    Comentariu prin murbga fragi | 3 aprilie 2012 | Răspunde

  7. asteptam si noi rezultatele.ce se intampla?e prima data can dureaza asa mult

    Comentariu prin Anonim | 3 aprilie 2012 | Răspunde

  8. 1.Abia astept sa se afiseze rezultatele, vreau sa vad ce punctaj am obtinut.Eu cred ca am obtinut 100 de puncte. Eu zic ca a fost foarte usor!!!!

    Comentariu prin alexandru | 4 aprilie 2012 | Răspunde

  9. de ce nu se afiseaza rezultatele la Concursul comunicare.ortografie.ro?

    Comentariu prin madalina | 5 aprilie 2012 | Răspunde

  10. Cand se afiseaza rezultate la concursul comunicare.ortografie ??

    Comentariu prin andy | 6 aprilie 2012 | Răspunde

  11. Cand vin rezultatele la satu mare sant nerabdatoare sa vad ce punctaj am obtinut la marematica varog frumos sa le afisati va rog sa imi raspundeti la rugaminte astept rezultatele va multumesc frumos astept sa vina peste cnci zile mxim ok**********

    Comentariu prin damaris | 13 aprilie 2012 | Răspunde

  12. nu stiu la ce am gresit ,dar mi s-a parut ,,mediuuuuuuuuuuuuuu,,

    Comentariu prin stefany | 27 mai 2012 | Răspunde

  13. cand se afisaza rezultalele zimi acum la Valea cu Apa

    Comentariu prin Anonim | 30 mai 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 671 other followers

