Asociatia Invatatorilor din judetul Olt

Blogul Asociatiei Invatatorilor din Olt

SUBIECTE SI BAREME MICUL MATEMATICIAN , JUDETUL OLT

– Evaluarea rezultatelor – luni , 19.04.2010 si marti ,  20.04.2010

– Afisarea rezultatelor – miercuri , 21.04.2010

– Depunerea contestatiilor – joi , 22.04.2010 (contestatiile se depun la centrele de concurs)

– Rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor finale – vineri , 23.04.2010

SUBIECTE SI BAREME – Clasa a II-a

SUBIECTE SI BAREME -Clasa a III-a

SUBIECTE SI BAREME -Clasa a IV-a

18 aprilie 2010 - Posted by | Nonclasificat

15 comentarii »

  1. Subiectele sunt accesibile, dar baremul mi se pare pe alocuri aiurea. Stiu ca nu este elaborat de orizatorii concursului, nu le aduc un repros, dar consider ca trebuie sa se tina cont ca la problema 3 de la clasa a III-a, nu era necesar desenul, problema fiind extrem de simpla si bazandu-se doar pe termeni matematici: „jumatate”, „sfert”. Desenul, dupa cum stim cu toii, este obligatoriu la problemele care se rezolva prin metoda grafica. Consider ca ar fi o foarte mare greseala daca veti depuncta copiii. Urez succes comisiei de evaluare si sper sa ia in seama opiniile noastre.

    Comentariu de Anonim | 18 aprilie 2010 | Răspunde

  2. la micul matematician subiectele au fost usoare pentru cls a 2 a dar la baremul de corectare problema nr 4 este greseala rezultatul primei operarii este 112 nu 212 va rog frumos verificati ca se supara elevii.

    Comentariu de rosioru razvan | 20 aprilie 2010 | Răspunde

  3. Sunt de acord cu primul comentariu.Daca vroiam desen duceam copilul la pictura.Sper ca veti renunta la aberatia cu desenul si veti aprecia la justa valoare un copil care gandeste matematic, nu artistic, mai ales ca nu era una din cerintele problemei respective si nu era o problema atat de dificila pentru a folosi si metoda grafica. Sa depunctati cu 5 puncte pentru desenul respectiv un copil care a iesit de la concurs convins ca nu a gresit cu nimic problemele, il demoralizati si-l faceti sa nu mai aiba incredere in corectitudinea celor care corecteaza lucrarile.

    RASPUNS
    NU S-AU DEPUNCTAT COPIII CARE NU AU AVUT DESENUL .
    D.Bogeanu

    Comentariu de ANONIM | 20 aprilie 2010 | Răspunde

  4. La subiectul nr. 3 ,clasa III,nu credeti „domnilor organizatori” ca era necesar sa specificati rezolvarea prin metoda grafica,daca tot ati dat baremul cu desen?!daca rezolvarea s-a facut prin metoda algebrica si subliniez foarte corect,unde este problema?!stiam ca desenul se foloseste ca un ajutator si cand nu se solicita in mod expres nu este obligatoriu!De unde sa stie copilul ala de clasa a III a ce ganditi voi domnilor daca voi nu le spuneti?!avem speranta ca nu va veti face de rusine inca odata depunctand copiii,oricum ati demoralizat si dezamagit copiii.
    parintii unui copil de clasa a III a -sc. nr. 7-caracal-olt

    RASPUNS
    NU S-AU DEPUNCTAT COPIII CARE NU AU AVUT DESENUL .
    D.Bogeanu

    Comentariu de Anonim | 20 aprilie 2010 | Răspunde

  5. Acesti „anonimi inteligenti” nu au citit de pe barem si urmatorul paragraf”Se admite orice solutie logic corecta si demonstrata”?Iar improscati cu noroi pentru a va ascunde esecul?Aveti copii buni,dar nintelesi ca si dumneavoastra!

    Comentariu de mary | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  6. Nu mi se pare drept sa acordati 6 puncte pentru explicatia ca inversul lui 724 este 427 , atata timp cat copilul l-a folosit in exercitiu corect .Baremul de la clasa a-2-a este exagerat.

    Comentariu de GABI | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  7. Sunt unul dintre anonimii care au comentat despre subiectul 3 de la clasa a III-a si nu cred ca am improscat cu noroi, iar comentariul se baza pe o alta afirmatie , anume aceea ca nu vor fi punctate alte operatii decat cele din barem. De altfel, organizatorii au avut aceleasi observatii ca si noi, de aceea au tinut cont de acea aberatie si au evaluat corect. Felicitari echipe de corectori, cat si organizatorilor pentru buna desfasurare a concursului! Daca sunteti autoarea baremului, doamna mary, va rugam sa formulati corect toti itemii , sa aveti grija la contradictiile dintre afirmatii. Poate aveti dv probleme cu intelegerea, ca restul am vazut ca ne intelegem intre noi, cazand de acord asupra acestui punct!
    Ma bucur ca nu ma numar printre cei cu esecuri, de fapt rezultatele nu se afisasera, iar rezultatele elevilor mei sunt mai mult decat frumoase. Era singurul punct unde aveam emotii. Inca odata felicitari tuturor celor care au inteles ce e cu acest concurs! Sa auzim de bine!

    RASPUNS
    SUBIECTELE SI BAREMELE NU AU FOST FACUTE LA NIVELUL JUDETULUI .AU FOST FACUTE DE EDITURA NOMINA CARE SUNT PROPUNATORII CONCURSULUI .

    D.Bogeanu

    Comentariu de Anonim | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  8. Am avut si eu copilul inscris la clasa a IV-a. Organizarea concursului a fost impecabila. Felicitari! Cred ca subiectele au fost acceptabile, ca si la celelalte clase.Am asteptat insa sa zica cineva ceva despre problema 3. Dupa parerea mea, aceasta a continut mari erori: copiii erau pusi in situatia de a accepta ca termenul ,,mijlociu,, este acelasi lucru cu ,,mic,, , adica un ,,cartof de marime mijlocie,, este acelasi lucru cu un ,,cartov mic,,. Iar sarcina problemei a revolutiaonat lb ramana: ,,Cati cartofi deteriorati sunt?,, Adica elevul trebuia sa desfaca sacul si sa numere cartofii? Primul impuls asa ne-ar cere sa facem. Nu ar fi trebuit reformulata intrebarea asa:,, Cate Kg de cartofi deteriorati sumt?,,
    Cu toate aceste greseli evidente enuntul problemei a fost considerat corect formulat si elevilor li s-a cerut sa o rezolve. Eu consider ca nu ar fi trebuit rezolvata o problema cu un continut atat de ambiguu, tocmai pentru a-i invata corect pe copii interpretarea limbii ramane si logica matematica. Sper ca nu am suparat pe nimeni cu parerea mea.

    Comentariu de Tudor | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  9. Pentru anonimul indignat:sunt parintele unui elev care a participat la multe concursuri si m-am interesat cum se corecteaza.Imi permit sa va dau un sfat:va documentati apoi,in cunostinta de cauza,reprosati!

    Comentariu de mary | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  10. Anonimule,imi pare rau sa constat ca esti cadru didactic,si,culmea,ai si rezultate!

    Comentariu de mary | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  11. In sfarsit,a inceput distractia!Acum aveti ocazia sa va jigniti cat va tin puterile.

    Comentariu de anonim | 21 aprilie 2010 | Răspunde

  12. Felicitari D-nei Monica Stefan – CN Ion Minulecu

    Comentariu de Lica Georgeta | 22 aprilie 2010 | Răspunde

  13. buna seara.d-le bogeanu va rog frumos sa-mi raspundeti si mie daca contestatia mea rosioru razvan a fost primita astazi 22 .04 .2010 multumesc anticipat.

    Comentariu de rosioru razvan | 22 aprilie 2010 | Răspunde

  14. ce frumos a fost concursul micul mateamticean!!! am fost de pe clasa a || a am inceput sa ma duc imi place am fost la toate pana acum si sunt in clasa a |v ieste foarte frumos

    Comentariu de alexandra | 1 noiembrie 2010 | Răspunde

  15. e frumos la concursuri dar trebuie sa inveti foarteee mult .la micul matematician ma luat 85 de puncte sunt i clasa a treia dar panaa acu8m am luat o singura data 100 de puncte la un concurs .daca vreti sa aflati mai multe despre mine uitati-va la rezultatele mela de la concursuri sa u bagativa in lista voastra id-um les pa-pa

    Comentariu de carmen | 22 ianuarie 2011 | Răspunde


Lasă un comentariu